TRX a rehabilitációban

TRX a rehabilitációban 1TRX használata a rehabilitációban

A napjainkban egyre nagyobb teret hódító funkcionális edzés hatékony módszere a TRX edzés. A TRX egy hordozható, felfüggeszthető funkcionális tréningeszköz (heveder) mellyel az erődet, egyensúlyérzékedet, hajlékonyságodat és a törzsizomzatodat is erősíteni tudod. Fejleszti az állóképességet és a stabilitást. Nemtől és kortól függetlenül használható. A TRX-el végzett gyakorlatok jól beépíthetőek a rehabilitációba, különböző sérülések után az izomzat erősítése céljából.

Mire jó a TRX a rehabilitációban?

  • fejleszti a törzs-izomzatot és a törzs stabilitását
  • a gravitáció ellenében dolgoztat, önsúllyal terhelve végezhetőek gyakorlatok vele
  • javítja az egyensúlyt, és fejleszti az izomzat hajlékonyságát
  • a felfüggesztés révén az ízületek tehermentesített helyzetben is dolgoztathatóak
  • saját testsúllyal dolgozva specifikusan, célzottabban átmozgatható az izomzat, melynek hatására gyors és látványos eredményeket lehet elérni vele

Kinek ajánlott a TRX a rehabilitációban?

Ajánlható mindazoknak nemtől és kortól függetlenül, akik

  • kedvelik a funkcionális edzést, szeretnének erős törzsizomzatot és szeretnék megtanulni az eszköz helyes alkalmazását az otthoni erősítő edzéseikhez.
  • Gerincpanaszokkal, túlsúllyal küzdők számára is jó választás, illetve
  • bármilyen ízületi sérülést követő rehabilitáció azon szakaszában, amikor már elkezdhető a célzott erősítés.

TRX a rehabilitációban 2

A TRX előnyei:

  • széleskörű alkalmazhatóság
  • fittségi szinttől függetlenül használható
  • változatos edzést tesz lehetővé
  • erőt és állóképességet fejleszt egyszerre
  • a felfüggesztés révén folyamatos aktivitásban vannak a stabilizáló izmok
  • otthoni edzést is biztosít